Saturday, January 5, 2013

This is just the beginning...

Assalamualaikum :)

Setelah skian lama menyepikan diri akhirnye aku kembali.. peace yaw! Rasenye masih belum terlewat utk aku ucapkan Selamat Tahun Baru.. 2013.
Alhamdulillah

sekarang nie adalah masa untuk aku lupakan ape yang dah jd dalam kehidupan aku dan dirinye..hee. tp yang baik akan selamanye dalam ingatan.. aku harap kami masih boleh menjadi kwan dan tiada sedikit pun rasa benci dia terhdap aku.. sbb aku xpnah benci kat die.. :) what past is past.. stop dreaming.. wake up !
All is well now..! In Shaa Allah." Biar hujan di dalam hati, pasti ada pelangi yang menanti " #copypaste

Believe it or not..
This is my last semester.. Our last semester friends..!
macam xpercaya je. hopefully last semester aku akn lbih FOCUS lg on my Study..
Azam baru kan.. hehe.. harus dipenuhi. Yakin Boleh !
Yeahh ank Hazmi Boleh!

aku harap sangat aku mampu menjadi insan yang jauh lebih baik dari sebelum nie.. segala kekhilafan yang pernah dilakukan dikesali.. dan tidak diulangi lagi. bila kita keseorangan masa tu lah kita akan lebih mendekatkan diri pada yang Esa. Rezeki Ajal maut Jodoh smuanye biarlah Allah yang tentukan. :)
semoga Allah memberi aku dan hambanye yg lain Kekuatan & Ketabahan dalam menempuhi setiap ujian dan rintangan yang mendatang.. Always smile .. Dont cry your heart out..!

No comments:

Post a Comment