Sunday, April 21, 2013

From Dewan Exam > Dewan Pembedahan

Assalamualaikum.. :)

Long time xupdate blog.. 2 bulan meninggalkannye.. haha.. busy dgn final.. hopefully everything will be fine.
Alhamdulillah syukur sangat sbb semuanye da settle.. aku n kawan2 da berusaha n buat yang kami termampu.. doa n tawakal.. aku serahkan semuanye kepda-Mu Ya Allah.. 
Settle da urusan di dewan peperiksaan n now.. urusan kat dewan pembedahan pulak.. haaa?! 
hihi.. sape2 yang rapat o mybe yg xrapat pun tau kot sbb aku pnah upload gmbr kt fb beberapa bulan lps.
operation untuk ganglion kat pergelangan tangan kanan . ganglion nie so far dc. kate xbahaye pun.. n normally die kat ats tgn but for my case special skit. die betul2 dkat bwah perglngan tgn nie n dkat dgn salur besar darah. klu yg normal tu dc kte xpyah admit pun just die buat 1 hari je then boleh balik.. but for my case dc kte kna bius pnuh so mmg xsdr la time operation tu kan.. ade la jgk yg tnye xtakot ke ? haha . dgn slumber jwb "tak" . nth la. ape aja yang nak ditakutkan.. rileks je xrase pape pun. tp xtau la nt bile smpai detik untk ke OT tu.. hanya mampu berserah pada-Nya. semoga segalanya berjalan dgn lancar.
dok bercerita nie .. nak tau x sebenarnye esk dah nak kna admit da kt hospital Jasin. isnin operationnye berlangsung. Ommangaaii.. xnak jauh pulak ko nak operation kan.. hee.. haha.bia laa.. bawa diri jauh skit. ee.. bukan laa.. sbnrnye dc tu yg suggest wat kat sne  sbb die kte cpt skit. hospital tu kat mne pun aku xtau. dok tbyg2 je cne la hospital tu..almaklumla.. nme je org melaka tp .. hehehehe...
 this is my 1st experience.. xpnah lg dok hospital before.. hopefully everything will be ok.. Insha Allah.. Aamiin.. 

# to those that always in my heart. . my family .. my friends .. im really sorry for all my mistakes. Do forgive me.. minta maaf sgt2. halalkan makan minum + segala pemberian yg telah diberikan.. Alhamdulillah .. aku bersyukur sbb Allah sentiasa memberikan org yang baik2 untuk berada di sisi..Allah saja yang dapat membalas segala kebaikan itu.. terima kasih kpda insan yg telah mngmbil kptsan yg sgt bijak dgn menjarakkan perhubungan ini demi Allah.. tp bukanlah utk tujuan memutuskan silaturahimm diantara kami. mungkin sebelum nie aku rasa tindakan itu tidak adil.. tp skrang aku mulai memahaminye.. Thanks for everything.. kami bertemu dgn ketentuanMu & kami berpisah juga demi mendekatkan diri n mendapatkan keredhaan dari-Mu. Semoga Allah meredhai kami. Aku percaya pada setiap ketentuanMu.Engkau telah menentukan yang terbaik untuk kami. Ajal maut rezeki serta jodoh kami. aku berserah pada-Mu. berikanlah yang terbaik untuk kami semua di dunia hingga ke akhirat kelak.. Aamiin.. :)

No comments:

Post a Comment